Účetnictví

  • návrh a sestavení účtové osnovy s přihlédnutím k požadavkům klienta
  • kompletní zaúčtování veškerých předaných dokladů souvisejících s podnikatelskou činností klienta do účetního deníku a hlavní knihy
  • měsíční sestavení veškerých účetních výkazů (rozvahy, výkazu zisků a ztrát, cash-flow, obratové předvahy, případně jiných výkazů dle potřeb klienta)
  • zpracování finanční analýzy na základě finančních poměrových ukazatelů dohodnutých s klientem
  • vedení knihy závazků a pohledávek
  • sestavování přehledů o stavu závazků a pohledávek k určenému datu
  • přehledy majetku včetně odpisových plánů, protokolů o zařazení, aktivaci, vyřazení a likvidaci majetku
  • vedení pokladní knihy v korunách i v zahraničních měnách
  • upozorňování klienta na případnou neúplnost, formální nedostatky v dokladech a případnou špatnou věcnou a časovou souvislost v dokladech nám předaných k zaúčtování či jiné nedostatky, které při své práci objevíme
  • tvorba interních směrnic v souladu s požadavky klienta a platnou legislativou
  • zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty
  • zpracování přiznání k silniční dani
  • zpracování roční účetní závěrky včetně výkazů rozvahy, výkazu zisků a ztrát ve zkráceném či plném rozsahu a přílohy k roční závěrce
  • zpracování vyúčtování daně ze závislé činnosti a daně srážkové
  • upozorňování klienta na veškeré zákonné termíny podání a placení daní a záloh na daň
  • zpracování cestovních příkazů
  • zpracování statistických výkazů ve vztahu k účetnictví společnosti
  • odeslání dokumentů do sbírky listin
  • zavedení a kontrola účetnictví za předchozí období, rekonstrukce účetnictví
  • vedení daňové evidence